marijuanabrasa

Direktlänk till inlägg 22 december 2014

dag 4 - vad är kärlek?

Av marijuanabrasa - 22 december 2014 01:45

har gjort ett inlägg om detta ämne förut, gå in på kategorin åsikter/ämnen/tankar så hittar ni det fortast! det är de andra inlägget högst upp så inte så längesen. jag kan väl kortfatta vad kärlek är: det är väl ganska lätt att känna kärleken till sitt husdjur, till sin familj eller till någon vän och den är väl speciell på sitt sätt men kärleken man har till sin partner är starkare och har som en större mening i ämnet kärlek. hur vet man att man är kär? hur vet man att man älskar någon person på det viset? det kan vara jävligt svårt att veta faktiskt. har själv tänkt på det, hur vet man egentligen? det finns ingen som sagt åt oss att så och så känns det att vara kär eller älska så hur ska vi veta den korrekta sanningen? så tänker då jag iallafall. kärlek kan vara komplicerat, det kan göra ont och det kan det även vara/göra med en vänskaplig kärlek också. man kan vara olyckligt kär och man kan vara lyckligt kär. alla har säkert olika åsikter om detta ämnet men kolla in inlägget i kategorin som jag nämnde tidigare så står det lite mer uförligt. bjuder på en kärlekslåt också bara för att det är kärlek vi snackar om haha.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marijuanabrasa - 17 maj 2015 00:22

jag har bestämt mig! jag ska byta bloggportal till nouw och det gör jag redan nu! detta är sista inlägget här på ett tag iallafall, får se om/när jag vill komma tillbaka hit. så om ni vill fortsätta följa mitt otroligt ''intressanta'' liv så kolla...

Av marijuanabrasa - 16 maj 2015 20:54

bilder från umeå: bilden överst är redigerad åt det mörka hållet så nej, så mörkt var det verkligen inte! köpte en topp av något slag men den får ni se i ett annat inlägg tillsammans med lite andra kläder jag beställt för ett tag sedan(när dom k...

Av marijuanabrasa - 15 maj 2015 00:01


nej jag har absolut ingenting emot hundar eller att man är hundägare men eftersom att jag är mer kattmänniska/kattägare till denna goding så: 1. katter luktar inte illa om pälsen/är mer hygieniska! och nej, alla hundar gör väl inte det men aldri...

Av marijuanabrasa - 14 maj 2015 15:46

varit på utemässan i stan, det var så sjukt kallt och jag hade absolut inte klätt mig för vädret, brrrr. nu ska jag fara till moster och äta eller något. bye ...

Av marijuanabrasa - 13 maj 2015 15:31


Weed - Marijuana

Kolla in min blogg jag har nu!
nouw.com/marijuanabrasa

översätt bloggen

56 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards