marijuanabrasa

Direktlänk till inlägg 15 maj 2015

5 anledningar till varför man ska ha katt

Av marijuanabrasa - 15 maj 2015 00:01

nej jag har absolut ingenting emot hundar eller att man är hundägare men eftersom att jag är mer kattmänniska/kattägare till denna goding så:

1. katter luktar inte illa om pälsen/är mer hygieniska! och nej, alla hundar gör väl inte det men aldrig känt en katt som luktar illa om pälsen.

2. man behöver inte gå ut med en katt direkt den är pissnödig!

3. katter lever om mindre. jag gillar inte höga ljud så skulle nog inte stå ut med att ha en hund som skällde direkt det kom någon eller så och en katt som låter, låter inte speciellt högt, haha.

4. katter är smartare! dom skaffar sig en personlighet och lever efter den. vissa är mer kaxiga/bitchiga medan andra är mer busiga/oseriösa eller vad man ska kalla det! och det känns även som att katter är smartare och tänker mer på något sätt vilket kan vara både positivt och negativt!

5. katter kan vara själva en längre tid utan några beskymmer! man behöver liksom inte ta med den vart man än far utan den mår som bäst då den får vara hemma själv ett tag. så om man ska på en middag hos en släkting eller bort i ett dygn eller en dag så klarar den sig själv.

 

och som sagt så har jag inget emot hundar eller hundägare! det är säkert jättemysigt att ha hund, har själv aldrig testat det så har mest katterfarenheter. ni kan gärna kommentera vad som är positivt med att ha hund vs katt osv!

 
 
LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

15 maj 2015 20:30

Nästan alla mina vänner är kattägare och kattälskare. Själv är jag hundälskare :)

http://babustylee.webblogg.se

marijuanabrasa

15 maj 2015 23:33

Trevligt! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marijuanabrasa - 17 maj 2015 00:22

jag har bestämt mig! jag ska byta bloggportal till nouw och det gör jag redan nu! detta är sista inlägget här på ett tag iallafall, får se om/när jag vill komma tillbaka hit. så om ni vill fortsätta följa mitt otroligt ''intressanta'' liv så kolla...

Av marijuanabrasa - 16 maj 2015 20:54

bilder från umeå: bilden överst är redigerad åt det mörka hållet så nej, så mörkt var det verkligen inte! köpte en topp av något slag men den får ni se i ett annat inlägg tillsammans med lite andra kläder jag beställt för ett tag sedan(när dom k...

Av marijuanabrasa - 14 maj 2015 15:46

varit på utemässan i stan, det var så sjukt kallt och jag hade absolut inte klätt mig för vädret, brrrr. nu ska jag fara till moster och äta eller något. bye ...

Av marijuanabrasa - 13 maj 2015 15:31


Av marijuanabrasa - 13 maj 2015 12:02


WÄÄÄÄÄÄÄH får verkligen ångest av dem. måste verkligen fixa dem snart... än fast det inte blir hos hon jag brukade fara till innan. ...

Weed - Marijuana

Kolla in min blogg jag har nu!
nouw.com/marijuanabrasa

översätt bloggen

56 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards