marijuanabrasa

Direktlänk till inlägg 12 januari 2015

dag 26 - ditt stjärntecken, stämmer det på dig?

Av marijuanabrasa - 12 januari 2015 14:11

 

lejonet är verkligen solens tecken och de är lekfulla, stolta och älskar att stå i centrum. lejonet är mycket kreativt, dramatiskt och gör allt i stor stil. extravagans och lyx är lejonets melodi. lejonet har höga ideal, en stark personlighet och har en naturlig fallenhet för att leda. lejonets självförtroende är enormt och de tenderar att ibland bli rätt självupptagna på gränsen till storhetsvansinne. de är svaga för smicker och är ganska fåfänga.

 

lejonet är mycket skicklig på att leda och organisera, men någon annan får gärna ta hand om detaljerna. de har lite svårt att lämna plats åt någon annan och erkänner ogärna när de har fel. lejonet är oerhört generös med allt, kärlek, pengar, kunskap eller tid förutsatt att lejonet får vara mittpunkten. lejonets favoritutryck är ''det blir som jag bestämt.''

 

lejonet är sexigt, roligt och passionerat med en oerhörd aptit på livet, de älskar glitter och glamor, äta ute, roa sig och shoppa förutsatt att lejonet har pengar att spendera annars blir de lätt frustrerade över allt de vill köpa men inte har råd med. lejonets utvalda kan vänta sig gränslöst med kärlek och tillgivenhet. lejonet är troget och nästan överväldigande i sin tillgivenhet och de förväntar sig att partnern skall uppskatta och ge lejonet hela sitt hjärta.

 

lejonets bra egenskaper:

- storsint och generös

- skapande och entusiastisk

- charmig och utåtriktad

- en trofast och kärleksfull partner

- viljestark och och har framåtanda

- posetiv och vidsynt

 

lejonets mindre bra egenskaper:

- fixerad vid sina åsikter

- kan vara arrogant och högfärdig

- vill alltid bestämma och stå i centrum

- kan vara svartsjuk och krävande

- behöver hela tiden beundran, smicker och uppmärksamhet

- kan vara nedlåtande och uppblåst

- maktgalen och egenkär

 

jag kan säga att jag trodde faktiskt inte det skulle stämma så bra! känner igen mig i mycket faktiskt! bara några få saker som jag inte kände igen mig i. att jag har ett starkt självförtroende bland annat för det kan jag inte säga att jag har. och gillar inte heller att shoppa och inte så speciellt lyxig av mig, fast visst är det kul att lyxa ibland! och glitter älskar jag. annars stämde typ resten, sjukt :o

hittade detta på astroguide.se - stjärntecken - välj stjärntecken - där står det.

 
 
Ingen bild

Botkyrka

12 januari 2015 18:22

Jag är vädur och det mesta som står skrivet om väduren stämmer på mig på något sätt!

Men varje människa är ju många olika personligheter.
1.Vi är den vi är
2.Vi är den vi tror att vi är eller vill vara.
3.Vi är den andra tror att vi är (olika människor uppfattar oss på olika sätt)

I ett sammanhang (med vänner och bekanta) kan en person vara social, pratsam och utåtriktad. I ett annat sammanhang (med okända människor) är man blyg och tystlåten.

Många komiker till exempel är ju inte roliga och muntra dygnet runt. Träffar man dem privat kan de vara djupa, allvarliga och till och med otrevliga :O

På så sätt kan vi känna igen mycket i stjärntecken oavsett vilket :D Människan är så komplicerad så vi vet oftast inte ens riktigt vem vi själva är :O

Astrologi och teckentydning har människan sysselsatt sig med sedan begynnelsen så någon innebörd har den :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marijuanabrasa - 17 maj 2015 00:22

jag har bestämt mig! jag ska byta bloggportal till nouw och det gör jag redan nu! detta är sista inlägget här på ett tag iallafall, får se om/när jag vill komma tillbaka hit. så om ni vill fortsätta följa mitt otroligt ''intressanta'' liv så kolla...

Av marijuanabrasa - 16 maj 2015 20:54

bilder från umeå: bilden överst är redigerad åt det mörka hållet så nej, så mörkt var det verkligen inte! köpte en topp av något slag men den får ni se i ett annat inlägg tillsammans med lite andra kläder jag beställt för ett tag sedan(när dom k...

Av marijuanabrasa - 15 maj 2015 00:01


nej jag har absolut ingenting emot hundar eller att man är hundägare men eftersom att jag är mer kattmänniska/kattägare till denna goding så: 1. katter luktar inte illa om pälsen/är mer hygieniska! och nej, alla hundar gör väl inte det men aldri...

Av marijuanabrasa - 14 maj 2015 15:46

varit på utemässan i stan, det var så sjukt kallt och jag hade absolut inte klätt mig för vädret, brrrr. nu ska jag fara till moster och äta eller något. bye ...

Av marijuanabrasa - 13 maj 2015 15:31


Weed - Marijuana

Kolla in min blogg jag har nu!
nouw.com/marijuanabrasa

översätt bloggen

56 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards