marijuanabrasa

Direktlänk till inlägg 13 januari 2015

dag 27 - det här önskar jag mig när jag fyller år

Av marijuanabrasa - 13 januari 2015 14:39

drygt 8 månader kvar tills jag fyller år så det är väl dags att fundera på vad man vill ha, eller? jag vet faktiskt inte vad jag önskar mig. har allt redan som jag kan tänka mig att vilja ha. vill säkert ha något men kommer inte på vad som behövs. om det gick att ge så skulle jag önska mig mer lycka och ett mer lyckat liv än vad jag redan har. känns bara som att det börjar gå ner igen när det plötsligt kändes som att det började gå uppåt sakta men säkert. jag vet inte om det beror på dagen eller vad det beror på, idag är idag och imorgon är imorgon. en ny dag med nya möjligheter. men vad jag skulle önska mig i födelsedagspresent har jag ingen aning om, pengar är väl alltid bra. då kan man spara till mycket. fyller 18 i år, vilket känns läskigt stort. jag vill inte vara så stor, känns som att jag inte är mogen för den åldern än, men det är 8 månader kvar så ska ta vara på dom sista månaderna som 17-åring så bra som möjligt.

 
 
Ingen bild

Botkyrka

13 januari 2015 18:20

Du gör klokt i att passa på och leva fullt ut som 17. När man blir 18 så går det mesta åt helskouta!

Man gifter sig skaffar barn, hus, sommarstuga, bil och börjar arbeta!

Sedan går äktenskapet åt skogen, ungarna bråkar och skriker, huset behöver totalrenoveras p g a vattenskada, sommarstugan brinner ner, bilen totalhavererar och man får sparken från jobbet!

Räkningarna växer på hög, man går in i väggen, hamnar hos kronofogden och i fängelse :(

Sweet seveteen!

............NOOOOOOOT! :D

marijuanabrasa

13 januari 2015 23:48

Ehm..

 
Ingen bild

wat

14 januari 2015 02:17

@Botkyrka hahaha vafan, vilket psyk har du rymt ifrån?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marijuanabrasa - 17 maj 2015 00:22

jag har bestämt mig! jag ska byta bloggportal till nouw och det gör jag redan nu! detta är sista inlägget här på ett tag iallafall, får se om/när jag vill komma tillbaka hit. så om ni vill fortsätta följa mitt otroligt ''intressanta'' liv så kolla...

Av marijuanabrasa - 16 maj 2015 20:54

bilder från umeå: bilden överst är redigerad åt det mörka hållet så nej, så mörkt var det verkligen inte! köpte en topp av något slag men den får ni se i ett annat inlägg tillsammans med lite andra kläder jag beställt för ett tag sedan(när dom k...

Av marijuanabrasa - 15 maj 2015 00:01


nej jag har absolut ingenting emot hundar eller att man är hundägare men eftersom att jag är mer kattmänniska/kattägare till denna goding så: 1. katter luktar inte illa om pälsen/är mer hygieniska! och nej, alla hundar gör väl inte det men aldri...

Av marijuanabrasa - 14 maj 2015 15:46

varit på utemässan i stan, det var så sjukt kallt och jag hade absolut inte klätt mig för vädret, brrrr. nu ska jag fara till moster och äta eller något. bye ...

Av marijuanabrasa - 13 maj 2015 15:31


Weed - Marijuana

Kolla in min blogg jag har nu!
nouw.com/marijuanabrasa

översätt bloggen

56 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards