marijuanabrasa

Direktlänk till inlägg 11 mars 2015

bloggtorka

Av marijuanabrasa - 11 mars 2015 23:45

1. hur gammal är du? 17

2. hur gammal känner du dig? 15 typ

3. vad har du gjort idag? skola, inte mycket mer

4. vilken film såg du senast? minns inte vad den hette men någon kärlekstramsfilm

5. sommar, höst, vinter eller vår? vilken föredrar du? varför? sommar! då är det sommarlov, man behöver inte ha massa jackor, vantar och mössor, motorveckan osv!

6. är du besatt av någonting? min katt och internet hihi

7. beskriv platsen du befinner dig på just nu? vad ska jag säga? tv-rummet...?

8. nämn 3 saker man kanske inte vet om dig? jag har autism, jag är känslig för höga ljud, speciellt barnskrik! jag blir nervös för allt typ

9. när vaknade du idag? 8 kanske

10. vilken är din favorithögtid? ingen faktiskt

11. om du skulle beskriva en perfekt dag, hur skulle den vara? men int vet jag

12. vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? i sängen

13. nämn en plats du besökt som du aldrig vill återvända till? egypten....

14. hur vill du tillbringa din pension? eh venne

15. vad lyssnar du på just nu? markoolio faktiskt<3<3<3

16. har du någon gång brutit ett ben? nej men en arm

17. vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt kyllskåp/skafferi? nudlar, dricka, chips, kommer inte på nå fler

18. vad är du på för humör nu? neutral

19. vilka världsdelar har du varit i? orkar inte tänka

20. snarkar du? väldigt sällan och lite så skulle säga nej

21. vilka yrken har du provat på? inga?

22. hur går du helst klädd? jeans å en kofta å ett linne

23. vilket stjärntecken är du född i? lejon

24. vilket är ditt favoritgodis? marabou mjölkchoklad<33333

25. vad sa du senast? ehm minns inte men jag sa det till rutger iallafall så typ ''hej'' eller ''är du söt?'' eller något

26. vilket är ditt bästa ämne i skolan? trummor om de räknas som ett ämne?

27. vilken är din favoritaffär? hemligt

28. vad har du i dina fickor? inget just nu

29. vad köpte du senast? tuggummi eller nudlar

30. hur många gånger har du flyttat? många gånger om man räknar med alla gånger som mamma flyttat

31. om du var fast på en öde ö, vilka 3 saker skulle du ta med? mobilen(inte för att jag skulle ha någon nytta av den då det knappast finns något täckning men ändå!), nå mat och rutger

32. är du morgon- eller kvällsmänniska? kvälls

33. senaste filmen du såg på bio? omg längesedan, minns icket

34. vad åt du till frukost? äter aldrig frukost

35. hur såg ditt liv ut för 10 år sedan? när jag var 7, hmm som nu ungefär? eller va

36. har du blivit sydd någon gång? nope

37. vem gjorde senast något extra speciellt för dig? ingen typ

38. vart lägger du din mobiltelefon när du sover? på golvet eller hyllan/bordet bredvid eller vad man ska kalla det

39. vad var det sista du åt? fisk

40. är du blyg? ja kan man väl säga

41. vad heter du i andra namn? caroline

42. har du varit med om en bilolycka? ja i turkiet

43. vilken är den roligaste träningsformen? ehm va

44. har du några husdjur? ja, en katt

45. vill du gifta dig? nej

46. var växte dina föräldrar upp? lycksele

47. har du någon gång ringt polisen? nej

48. har du svenskt ursprung? ja

49. har du, eller har du haft några smeknamn? marri eller marre och haft många typ

50. vilka är dina största svagheter? att jag blir lätt avundsjuk(skämtar inte azzå), blir lätt arg/förbannad(kort stubin alltså) och typ har tvångstankar ibland

51. låt som när du är ledsen sörjer till? hela min spellista ''känslor?'' typ

52. vem behöver du mest just nu? everybody needs jesus

53. vad tror folk om dig? det vill jag nog inte veta :-) nej men har faktiskt ingen aning

54. stämmer det? -

55. vad får du oftast komplimanger för? att jag är snygg eller ser bra ut eller något

56. vad står det i ditt senaste inkomna sms? ''ok kommer''

57. hur svarar du i mobilen? hallå eller så svarar jag och väntar tills den på andra sidan ska hälsa eller säga något haha om den ens märker att jag svarat vill säga

58. vem ringde dig senast? pappa

59. antal timmar sömn inatt? minns int när jag somna

60. tycker du om din pappa? jarå

61. brukar du komma i tid? ja de tro ja

62. när mår du bra? när jag känner för att må bra helt enkelt

63. hur känner du dig nu? trött och less

64. tror du på kärlek vid första ögonkastet? njaaeee venne

65. är du bortskämd? lite är man alltid lol


btw så älskar jag att svara på frågor så ställ gärna frågor om allt möjligt i en kommentar eller i min frågeruta där någonstans ---->

puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marijuanabrasa - 17 maj 2015 00:22

jag har bestämt mig! jag ska byta bloggportal till nouw och det gör jag redan nu! detta är sista inlägget här på ett tag iallafall, får se om/när jag vill komma tillbaka hit. så om ni vill fortsätta följa mitt otroligt ''intressanta'' liv så kolla...

Av marijuanabrasa - 16 maj 2015 20:54

bilder från umeå: bilden överst är redigerad åt det mörka hållet så nej, så mörkt var det verkligen inte! köpte en topp av något slag men den får ni se i ett annat inlägg tillsammans med lite andra kläder jag beställt för ett tag sedan(när dom k...

Av marijuanabrasa - 15 maj 2015 00:01


nej jag har absolut ingenting emot hundar eller att man är hundägare men eftersom att jag är mer kattmänniska/kattägare till denna goding så: 1. katter luktar inte illa om pälsen/är mer hygieniska! och nej, alla hundar gör väl inte det men aldri...

Av marijuanabrasa - 14 maj 2015 15:46

varit på utemässan i stan, det var så sjukt kallt och jag hade absolut inte klätt mig för vädret, brrrr. nu ska jag fara till moster och äta eller något. bye ...

Av marijuanabrasa - 13 maj 2015 15:31


Weed - Marijuana

Kolla in min blogg jag har nu!
nouw.com/marijuanabrasa

översätt bloggen

56 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards