marijuanabrasa

Direktlänk till inlägg 14 mars 2015

ångest

Av marijuanabrasa - 14 mars 2015 00:30

jag mår nog aldrig så bra så att jag kan säga att jag är lycklig. aldrig gjort heller vilket är sjukt tråkigt men vissa dagar är bättre än andra. känns som att sålänge jag är fångad i min kropp så kan jag inte vara lycklig. och just nu dök en av dom värsta känslorna jag kan känna upp, dock inte den allra värsta då jag i princip gråter över min existens och vill ta självmord typ. känner att inget är bra, inte ens att det är helg, taggar ingenting, känner mig bara helt värdelös och meningslös. ångest, ren jävla ångest som inte går att dämpa. jag har lärt mig att bara låta den få finnas ett tag för det finns verkligen ingenting jag kan göra för att få den att ens minska när den tränger på som en objuden gäst. hatar denna känsla, det är så sjukt jobbigt och det gör verkligen allt mycket jobbigare än vad det redan var. det gör ont att den ska förstöra slutet på denna fredagkväll. känner mig annorlunda som inte är ute och super mig full med mina vänner, känner mig efterbliven och helt fjantig bara. samtidigt som jag helst vill vara ensam men är hellre ensam än att känna mig ensam.

allt känns bara piss och jag har ingen aning om varför, ångesten tränger sig på som sagt och jag har ingen fucking aning om varför just nu eller vart den kom ifrån. vill bara att den lättar innan morgondagen så att inte hela helgen blir ångestfylld och förstörd.

det är så komplicerat att förklara. önskar verkligen att jag kunde förklara så jag själv kunde förstå.


och om ni inte vill läsa alla tragiska inlägg så hoppa över alla inlägg som är i kategorin ''feelings'', står längst ner i inläggen, som ni kanske vet i vilken kategori inläggen är i.

 
 
Ingen bild

lol

14 mars 2015 18:59

Vet känslan, det bästa man kan göra är att sysselsätta sig. Det som funkar bäst för mig är motion/träning. Sen så blir man mycket lättare "depressions-bakis" om man sover dåligt. Du tänker kanske "vem fan orkar det?" men försök bara! du behöver inte ens gymma. jogga eller spela nån sport om det känns lättare.

marijuanabrasa

14 mars 2015 22:51

kan absolut inte lägga mig utan att vara trött + ha ångest. går bara inte. inte heller lägga mig då jag inte är trött för då kan jag aldrig somna på hela natten!
men mitt ''sömn''-piller hjälper sjukt mycket för att bli trött men ibland håller jag mig uppe än fast det gör mig trött för att jag är ''rädd'' för att missa något, vad nu det skulle vara. känns som att jag slösar på natten då typ haha.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marijuanabrasa - 17 maj 2015 00:22

jag har bestämt mig! jag ska byta bloggportal till nouw och det gör jag redan nu! detta är sista inlägget här på ett tag iallafall, får se om/när jag vill komma tillbaka hit. så om ni vill fortsätta följa mitt otroligt ''intressanta'' liv så kolla...

Av marijuanabrasa - 16 maj 2015 20:54

bilder från umeå: bilden överst är redigerad åt det mörka hållet så nej, så mörkt var det verkligen inte! köpte en topp av något slag men den får ni se i ett annat inlägg tillsammans med lite andra kläder jag beställt för ett tag sedan(när dom k...

Av marijuanabrasa - 15 maj 2015 00:01


nej jag har absolut ingenting emot hundar eller att man är hundägare men eftersom att jag är mer kattmänniska/kattägare till denna goding så: 1. katter luktar inte illa om pälsen/är mer hygieniska! och nej, alla hundar gör väl inte det men aldri...

Av marijuanabrasa - 14 maj 2015 15:46

varit på utemässan i stan, det var så sjukt kallt och jag hade absolut inte klätt mig för vädret, brrrr. nu ska jag fara till moster och äta eller något. bye ...

Av marijuanabrasa - 13 maj 2015 15:31


Weed - Marijuana

Kolla in min blogg jag har nu!
nouw.com/marijuanabrasa

översätt bloggen

56 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards