marijuanabrasa

Direktlänk till inlägg 29 mars 2015

klippa sig snart?

Av marijuanabrasa - 29 mars 2015 04:03

tog denna bild förra veckan. börjar få långt hår MEN inte klippt mig på aslänge känns det som så kommer säkert måsta klippa en decimeter....... får alltid ångest när jag ska klippa mig, vill inte. VILL HA LÅNGT HÅR. min största rädsla är nog att tappa mitt hår, då skulle hela min värld rasa för utan hår är jag ingenting. får typ panik varenda gång jag ska duscha för då tänker jag att helt plötsligt ska det bara släppa från skallen och rasa ner. kanske är en sjuk tanke men vem är alltid frisk? men det är otroligt nött, kolla bara längst ner, syns typ som blont för så nött är det. och så syns det som att jag har ombre, att jag har mörkt där uppe och ljust längre ner, det kan vara solen som fuckar upp färgen men jag vet att jag har olika nyanser i håret pågrund av alla färgningar. någonstans är det typ brun/rött, vissa ställen ''svart'' och vissa bara mörkbrunt och i solljus ser det rött ut vilket jag hatar. längtar tills jag ska färga det svart, blir nog samtidigt som jag klipper mig. då kanske jag får en jämn hårton över hela håret för hoppningsvis haha!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marijuanabrasa - 17 maj 2015 00:22

jag har bestämt mig! jag ska byta bloggportal till nouw och det gör jag redan nu! detta är sista inlägget här på ett tag iallafall, får se om/när jag vill komma tillbaka hit. så om ni vill fortsätta följa mitt otroligt ''intressanta'' liv så kolla...

Av marijuanabrasa - 16 maj 2015 20:54

bilder från umeå: bilden överst är redigerad åt det mörka hållet så nej, så mörkt var det verkligen inte! köpte en topp av något slag men den får ni se i ett annat inlägg tillsammans med lite andra kläder jag beställt för ett tag sedan(när dom k...

Av marijuanabrasa - 15 maj 2015 00:01


nej jag har absolut ingenting emot hundar eller att man är hundägare men eftersom att jag är mer kattmänniska/kattägare till denna goding så: 1. katter luktar inte illa om pälsen/är mer hygieniska! och nej, alla hundar gör väl inte det men aldri...

Av marijuanabrasa - 14 maj 2015 15:46

varit på utemässan i stan, det var så sjukt kallt och jag hade absolut inte klätt mig för vädret, brrrr. nu ska jag fara till moster och äta eller något. bye ...

Av marijuanabrasa - 13 maj 2015 15:31


Weed - Marijuana

Kolla in min blogg jag har nu!
nouw.com/marijuanabrasa

översätt bloggen

56 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards