marijuanabrasa

Direktlänk till inlägg 11 maj 2015

att ta körkortet var svårare än vad jag trodde

Av marijuanabrasa - 11 maj 2015 20:34

jag trodde att ta körkortet betydde att man skulle bara plugga teori och skaffa en övningskörnings skylt och övningsköra och såklart göra testet och göra uppkörningen och så var det klart! men åh vad fel jag hade. såklart kunna backa, fickparkera och sånt också MEN jag fick idag reda på att man måste söka någon lämp, alltså så att polisen vet att jag kan lära mig att köra bil, så att jag inte är helt efterbliven och kan köra bil och så måste jag köra bil till umeå med en körskolelärare och 3 andra elever och så ska vi turas om att köra till umeå och prova köra i fil där. och min första tanke var: NEJ DETTA KOMMER ALDRIG GÅ. för jag har ju socialfobi så hur skulle jag klara av att köra med främlingar till umeå? visst, jag skulle väl klara det men frågan är om jag skulle våga utsätta mig för detta? det känns så sjukt omöjligt och sedan när man är i umeå ska man köra halkbanan fast med bara läraren. jag är redan så sjukt nervös än fast det kan vara några år kvar tills jag väl är där. jag vet seriöst inte om jag klarar det, om jag någonsin kommer att kunna ta körkortet när jag fick veta allt dehär. jag känner bara för att ge upp, det känns omöjligt men jag vill verkligen så jag börjar med övningskörningen och söka lämp och så får vi helt enkelt se hur fort det går framåt. jag hoppas verkligen att jag klarar detta psykiskt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marijuanabrasa - 17 maj 2015 00:22

jag har bestämt mig! jag ska byta bloggportal till nouw och det gör jag redan nu! detta är sista inlägget här på ett tag iallafall, får se om/när jag vill komma tillbaka hit. så om ni vill fortsätta följa mitt otroligt ''intressanta'' liv så kolla...

Av marijuanabrasa - 16 maj 2015 20:54

bilder från umeå: bilden överst är redigerad åt det mörka hållet så nej, så mörkt var det verkligen inte! köpte en topp av något slag men den får ni se i ett annat inlägg tillsammans med lite andra kläder jag beställt för ett tag sedan(när dom k...

Av marijuanabrasa - 15 maj 2015 00:01


nej jag har absolut ingenting emot hundar eller att man är hundägare men eftersom att jag är mer kattmänniska/kattägare till denna goding så: 1. katter luktar inte illa om pälsen/är mer hygieniska! och nej, alla hundar gör väl inte det men aldri...

Av marijuanabrasa - 14 maj 2015 15:46

varit på utemässan i stan, det var så sjukt kallt och jag hade absolut inte klätt mig för vädret, brrrr. nu ska jag fara till moster och äta eller något. bye ...

Av marijuanabrasa - 13 maj 2015 15:31


Weed - Marijuana

Kolla in min blogg jag har nu!
nouw.com/marijuanabrasa

översätt bloggen

56 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards